Przesyłki są dostarczane przez zaufane firmy kurierskie UPS lub DPD według aktualnego cennika. Każda przesyłka jest odpowiednio zabezpieczona, a urządzenia dodatkowo pakowane w dwa, a nawet trzy pudła.
W przypadku zamówień o wartości netto równej lub przekraczającej 500 zł, w tym na wszystkie drukarki 3D z oferty, obowiązuje dostawa za darmo.
W przypadku pozostałych zamówień, czyli o wartości nie przekraczającej 500 zł netto, obowiązuje stała cena 14 zł.
Standard realizacji zamówienia, jeśli towar znajduje się w magazynie, to 2-3 dni robocze od przyjęcia zamówienia do wysłania towaru. Dłuższy okres realizacji jest możliwy w przypadku produktów, których nie ma na stanie.
Zamówione produkty wysyłamy przesyłką kurierską UPS lub DPD. Oznacza to, że firma kurierska odpowiada za dostarczenie towaru, określając, że w przypadku dostawy na terenie Polski powinien być dostarczony na drugi dzień roboczy od nadania przesyłki. Dopuszcza się możliwość wydłużenia czasu dostawy z przyczyn niezależnych od nas.
Jeśli przesyłka nie dotarła do adresata w przeciągu 4 dni roboczych od jej wysłania zgodnie ze statusem zamówienia, zgłoś nam jej brak na piśmie na adres biuro@3dboom.pl. Umożliwi to nam złożenie reklamacji w firmie kurierskiej i jak najszybsze wyjaśnienie sytuacji.
Uszkodzenia przesyłki zdarzają się bardzo rzadko. Na szczęście wszystkie nasze przesyłki są ubezpieczone na czas transportu.
Jeśli przy odbiorze zauważysz, że w trakcie transportu towar mógł ulec uszkodzeniu (na przykład są widoczne znaczące uszkodzenia opakowania, paczka nosi ślady wilgoci lub jest mocno zabrudzona), zalecamy złożenie reklamacji bezpośrednio u kuriera, co gwarantuje najszybszą reakcję na zgłoszenie. Możesz też zgłosić nam zauważone wady na piśmie na adres biuro@3dboom.pl. Umożliwi to nam przekazanie reklamacji firmie kurierskiej i wyjaśnienie sytuacji. Dobrze, jeśli zrobisz parę zdjęć, są zawsze bardzo pomocne przy rozpatrywaniu reklamacji.
Jeśli ewentualne uszkodzenia zauważysz później, w trakcie użytkowania sprzętu, również ci pomożemy. Wszystkie nasze drukarki są objęte gwarancją lub ustawową ochroną konsumencką, więc w każdym momencie jej trwania możesz zgłosić nam zauważone wady, korzystając z procedury reklamacyjnej, a my usuniemy wady bezpłatnie. Zobacz, jak to się robi>>
Po tym okresie oferujemy usługi serwisowe w atrakcyjnych cenach. Napisz do nas lub zadzwoń>> tel. 602 780 679
Dla kogo przelew bankowy?
Jeśli masz konto w banku, a nie chcesz korzystać z form płatności on-line, wybierz opcję przelew na konto. Towar zostanie wysłany po wpływie pieniędzy na konto AGS. W poleceniu przelewu należy podać numer zamówienia otrzymany pocztą elektroniczną wraz z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia. Dane potrzebne do przelewu na konto bankowe wyślemy w tym samym mailu.
Dla kogo płatności on-line?
Jeśli masz adres e-mail albo konto w banku lub dodatkowo kartę płatniczą i zależy Ci, aby proces płatności był łatwy i szybki, a przesyłka wysłana jak najwcześniej, wybierz formę płatności on-line. Nie poniesiesz z tego tytułu żadnych dodatkowych kosztów. Korzystamy z usług firmy Dotpay, bezpiecznej i sprawdzonej przez tysiące klientów formy płatności w internecie.
Po wybraniu tej formy płatności zostaniesz przekierowany na zabezpieczone strony Dotpay, a połączenie zostanie zaszyfrowane. W ten sposób dane Twojego konta czy karty zostaną zaszyfrowane i udostępnione jedynie bankowi, a nie nam czy pośrednikom transakcji. Należna kwota zostanie pobrana z Twojego konta dopiero po wysłaniu zamówienia. Dowiedz się więcej o Dotpay >>
Dla kogo płatność przy odbiorze?
Jeśli zależy Ci, aby przesyłka została wysłana szybko, a nie masz konta bankowego, wybierz opcję płatność przy odbiorze, a towar zostanie wysłany natychmiast. Uwaga: Płatność przy odbiorze jest możliwa jedynie do kwoty 200 zł. Zamówienia o wartości powyżej 200 zł będą realizowane wyłącznie z wykorzystaniem innych form płatności niż płatność przy odbiorze.